czwartek, 30 lipca 2015

Jak kupić super ciuchy dla puszystych pan i nie zwariować ?

odzież duże rozmiary
odzież XXL

Jakiś czas temu postanowiłam przygotować dla Was ranking sklepów z odzieżą dla puszystych Pań, odwiedziłam setki miejsc, których szyldy zapewniały o możliwości zakupu naprawdę dużych rozmiarów. Niestety w większości przypadków przeżyłam rozczarowanie, ponieważ informacja o rozmiarze umieszczona na metce nie pokrywała się z rzeczywistymi wymiarami.

Czy naprawdę firmy odzieżowe muszą uciekać się do takich sztuczek by przyciągnąć klienta? A jednocześnie jaki jest sens takiego działania, przecież żadna z nas nie zmniejszy się na widok cudownego ciuszka. 

Prezentowana odzież jest dostępna w sklepie Odzież XXL w Warszawie przy ul. Grochowskiej 168

 

Zakupy w sklepach dla puszystych pań

odzież XL
sukienka dla puszystych pań
Jak już wspomniałam na wstępie bardzo wielu producentów odzieży dla puszystych pań podaje nieprawdziwe informacje dotyczące rozmiaru. W większości sklepów same ekspedientki dzielą towar na rozmiary zaniżone, prawdziwe i zawyżone te ostatnie zdarzają się  naprawdę rzadko. Odwiedzając liczne sklepy z odzieżą powyżej XL odniosłam wrażenie, że niektórzy producenci z oszczędności, czy też lenistwa zaniżają rozmiary w taki sposób by nie wykorzystać ani centymetra tkaniny więcej aniżeli szerokość materiału na belce. W odwiedzanych przeze mnie sklepach niemal na każdym kroku słyszałam, że ten wzór jest dostępny w rozmiarze 50, ale jest to mała pięćdziesiątka, więc na pewno się nie zmieszczę. Czy rozmiary nie powinny być identyczne na terenie całego kraju. czy rzeczywiście kobiety o krągłych kształtach muszą chodzić po sklepach z centymetrem w kieszeni? W moich poszukiwaniach znalazłam również kilka butików, których właściciele zadbali o to by rozmiary były prawdziwe, jednym z nich jest sklep znajdujący się w Warszawie przy ulicy Grochowskiej 168. dowiedziałam się w nim, że  na rynku odzieżowym panuje istny chaos, nikt nie kontroluje, czy informacje zawarte na metce są prawdziwe, a sprawdzenie, tego faktu leży tylko i wyłącznie po stronie właściciela sklepu.

Zakupy w sklepie internetowym dla puszystych pań 

Sklep intermetowy duże rozmiary
odzież dla puszystych
Jeśli w sklepach stacjonarnych jesteśmy oszukiwane niemalże na każdym kroku co do rozmiarów jak odważyć się na zakup odzieży dla puszystych pań w sklepie internetowym. Czy jest w ogóle możliwe, że trafimy na ubranie, które nie będzie na nas za małe.
W tym wypadku również przeszukiwałam witryny internetowe, ale byłam mile zaskoczona ponieważ istnieje kilka internetowych sklepów dla puszystych pań, które posiadają tak zwaną tabele z wymiarami. Jest to doskonały pomysł i jedyny sposób na zakup odzieży dla puszystych pań, ponieważ każdy element ubrania jest mierzony i podany w tabeli. W praktyce oznacza to, że decydując się na sukienkę, czy bluzkę dla puszystych pań możemy sprawdzić szerokość w biuście, pod biustem, długość rękawa, szerokość talii i bioder. I takie sklepy Wam polecam z całą odpowiedzialnością.

7 komentarzy:

  1. ja tam z kupowaniem ubrań miałam zawsze problem - nigdy nie wiem które kroje do mnie pasuja - czasami czuję się dobrze a wygladam niekorzystnie i odwrotnie. wiele ciekawych ciuchów mogę kupić w galeri Nico - pod Krakowem to świetne miejsce! marka i dobra cena w jednym. tylko jak te puszyste muszą się ubierać, zeby wyglądać młogo?

    OdpowiedzUsuń
  2. zobaczcie jakie śliczne tuniki też w większych rozmiarach trafiłam w Quiosque https://quiosque.pl/nowosci/tuniki-n.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie puszyste Panie w rozmiarach 40-60 zapraszam tutaj https://xelka.sklep.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. W każdym rozmiarze można wyglądać dobrze, a nawet bardzo dobrze. Zawsze można sobie tak jak ja troszkę pomóc zakładając bieliznę wyszczuplającą https://mybaze.com/pl/bielizna-wyszczuplajaca . Teraz to naprawdę różna jest do wyboru, a o ile lepiej się w takiej wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami stacjonarnie ciężko znaleźć sklepy z rozmiarami innymi niż standardowe dlatego polecam szukać online. I jeśli chodzi o obuwie to tutaj https://butymodne.pl/ polecam się rozejrzeć, bo mają naprawdę spory asortyment i też dużą rozpiętość rozmiarów - też pewnie każdy coś dla siebie znajdzie

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego co udało mi się zauważyć to takich sklepów jest coraz więcej więc pewnie mają wzięcia i to mi się podoba. Ja sama również chętnie robię zakupy w sklepach internetowych i za każdym razem wybieram wysyłkę kurierem https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/kurier_48 więc bardzo solidną firmą.

    OdpowiedzUsuń

Moda na elektryczne rowery

Moda na rowery elektryczne pojawiała się stosunkowo niedawno. Jednak trend ten, szybko podbił serca wielu ludzi. Dzisiaj na całym świecie ...