piątek, 22 maja 2015

Wiosenna, niskokaloryczna sałatka

wiosenna sałatka

Nadeszła wiosna moja ulubiona pora roku, wreszcie mogę kupić świeże warzywa, które uwielbiam i mogę jeść bez wyrzutów sumienia. Dzisiaj postanowiłam się z Wami podzielić bardzo prostym przepisem na wiosenną sałatkę, która jest idealnym drugim śniadaniem, obiadem, lub kolacją.





 Składniki:

- pomidorki koktajlowe ( mogą być też zwykłe pokrojone w ósemki)

- ogórek

- czerwona, lub żółta papryka

- różne rodzaje sałaty (pamiętajcie by nie kroić sałaty, gdyż więdnie i traci smak)

Wszystkie składniki mieszamy, całość skrapiamy oliwą z oliwek i doprawiamy do smaku, ja najczęściej dodaję odrobinę soli i papryki chili.



niskokaloryczny filet z kurczaka

 Na śniadanie

 Komponując wersję na śniadanie możecie pozwolić sobie na jednego tosta, lub kilka grzanek, jednak przygotowanych bez tłuszczu na elektrycznym grillu lub patelni. Aby grzanki miały wyjątkowy smak i aromat możecie je posypać czosnkiem w proszku, kminkiem, lub tymiankiem.

Na obiad

W wersji obiadowej sałatkę możecie wzbogacić grilowaną piersią z kurczaka przyprawioną ziołami, dwa trzy plastry należy pokroić w kostkę i wymieszać z warzywami.

Na kolację 

Wieczorem nie warto jeść zbędnych kalorii, ponieważ nie zdążymy ich spalić przed pójściem, dlatego na kolację polecam wersję podstawową.

SMACZNEGO!!!

Czy wiecie, że regularne spożywanie świeżych warzyw i odrobiny oliwy z oliwek poprawia kondycje włosów, paznokci i skóry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jakie ubrania są odpowiednie dla puszystych pań?

Nie raz już na łamach tego bloga poruszaliśmy tematy związane ze stylizacją dla puszystych Pań. Pisaliśmy o indywidualnym podejściu do własn...